poniedziałek, 21 września 2015

Początek


Na wstępie bardzo serdeczne witam na moim blogu. Nazywam się Dorota Antoniak, mam 15 lat, chodzę do pierwszej klasy Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa w Skierniewicach. Więcej informacji o mnie znajduje się w tej zakładce. 

Ten blog został stworzony jako praca domowa na lekcję informatyki. Tematem który poruszę w przyszłych kilku postach będą książki, a ściślej ich recenzję. Opiszę kilka moich ulubionych pozycji, a także te które nie do końca przypadły mi do gustu. Wybrałam jako temat bloga właśnie książki, ponieważ czytanie jest jedną z wielu moich pasji. 


Na koniec pozostało mi tylko życzyć Wam miłego czytania. 
 Pozdrawiam cieplutko. :)

1 komentarz:

  1. Witaj w blogosferze i w kręgach książkocholików !! :) Miło jest trafić na kolejną osobę kochającą czytać. Mam nadzieję, że znajdziesz determinację do prowadzenia tego bloga. Chętnie będę zaglądać .

    OdpowiedzUsuń

Kochany czytelniku!
Serdeczne dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony tutaj swój ślad.
Wszystkie miłe komentarze motywują do dalszej pracy, a także dają mi choć odrobinę informacji o Twoich upodobaniach książkowych, co bardzo sobie cenię.
Jeszcze raz dziękuję z całego serduszka.

Pozdrawiam :)